Zeffin asiakastarinat

Zeffillä on jo tuhansia käyttäjätarinoita. Tässä muutamia, tervetuloa tutustumaan!

Case:
SAKA Suomen Autokauppa Oy

Olli Pietiläinen, Sales Director

curve-stealth

Case: SAKA Suomen Autokauppa Oy, Olli Pietiläinen, myyntijohtaja

SAKA käyttää Zeffiä keskeisenä osana asiakaskuuntelua. Täysin automatisoidussa prosessissa asiakas saa kyselyn automaattisesti autokaupan jälkeen. SAKA on kyselyprosessiin hyvin tyytyväinen ja suosittelee Zeffiä.

Lisää tarinoita eri sektoreilta

Mika Coles, Leipurin Oy

Aspo Oyj:n kuuluva Leipurin Oy käyttää Zeffiä laajasti eri palautteenkeruissa, sisäisesti ja ulkoisesti.

Tutustu Leipurin Oy:n asiakasvideoon >>

Vilja Lehtonen, Lumon Oy

Lumon Oy käyttää Zeffiä kentällä tapahtuvan työn kirjaamiseen, seurantaan ja työn raportointiin tilaajille.

Tutustu Lumon Oy:n asiakasvideoon >>

Hanna Korpiaho, Oulu

Oulun kaupunki on Zeffin pitkäaikainen asiakas, yli 15 vuoden historialla ja yli 100 aktiivisella kyselynlaatijalla.

Tutustu Oulun kaupungin asiakasvideoon >>

Case-tarinoita eri tyyppisistä kyselyistä

curve-stealth

Verkkokaupan asiakastyytyväisyys

Johanna Mattila, Lakkapää Oy

Rauta- ja maatalousalan kauppa Lakkapää Oy käyttää Zeffiä verkkokaupan asiakastyytyväisyyden selvittämiseen ja Google Review -arviointien keräämiseen. 

Palvelutilanteen jatkuva palaute

Rami Luomanpää, SUHK

Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK Oy mittaa asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti, jokaisen palvelutapahtuman jälkeen. Zeffi on integroitu CRM:ään ja kutsut ovat automaattisia. Jokainen ammattilainen saa oman live-raporttinsa omasta suoriutumisestaan.

Zeffi tutkimuskäytössä

Mikko Virtaneva, Workspace Oy

Muotoilutoimisto Workspace Oy käyttää Zeffiä keskeisenä välineenä asiakastoimeksiannoissa. Zeffi auttaa avaamaan tutkittavana olevia ilmiöitä Workspacen loppuasiakkaille konkreettisella tavalla.

Millainen olisi teidän Zeffi-tarinanne?

Haluaisitko tavata ja tutustua kyselyjen uusiin ulottuvuuksiin?

Book a demo