Zeffin asiakastarinat
Zeffillä on jo tuhansia käyttäjätarinoita. Tässä muutamia, tervetuloa tutustumaan!
Case: SAKA Suomen Autokauppa Oy, Olli Pietiläinen, myyntijohtaja
SAKA käyttää Zeffiä keskeisenä osana asiakaskuuntelua. Täysin automatisoidussa prosessissa asiakas saa kyselyn automaattisesti autokaupan jälkeen. SAKA on kyselyprosessiin hyvin tyytyväinen ja suosittelee Zeffiä.
Avaa SAKA:n video ohesta tai tästä >>
Katso SAKA:n asiakastarina
Lisää tarinoita eri sektoreilta
Mika Coles, Leipurin Oy
Aspo Oyj:n kuuluva Leipurin Oy käyttää Zeffiä laajasti eri palautteenkeruissa, sisäisesti ja ulkoisesti.
Tutustu Leipurin Oy:n asiakasvideoon >>
Vilja Lehtonen, Lumon Oy
Lumon Oy käyttää Zeffiä kentällä tapahtuvan työn kirjaamiseen, seurantaan ja työn raportointiin tilaajille.
Tutustu Lumon Oy:n asiakasvideoon >>
Hanna Korpiaho, Oulu
Oulun kaupunki on Zeffin pitkäaikainen asiakas, yli 15 vuoden historialla ja yli 100 aktiivisella kyselynlaatijalla.
Tutustu Oulun kaupungin asiakasvideoon >>
Case-tarinoita eri tyyppisistä kyselyistä
Verkkokaupan asiakastyytyväisyys: Johanna Mattila, Lakkapää Oy
Rauta- ja maatalousalan kauppa Lakkapää Oy käyttää Zeffiä verkkokaupan asiakastyytyväisyyden selvittämiseen ja Google Review -arviointien keräämiseen.
Avaa Lakkapää Oy:n video ohesta tai tästä >>
Katso Lakkapää Oy:n asiakastarina
Katso SUHK:n asiakastarina
Palvelutilanteen jatkuva palaute: Rami Luomanpää, SUHK
Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK Oy mittaa asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti, jokaisen palvelutapahtuman jälkeen. Zeffi on integroitu CRM:ään ja kutsut ovat automaattisia. Jokainen ammattilainen saa oman live-raporttinsa omasta suoriutumisestaan.
Avaa SUHK:n video ohesta tai tästä >>
Zeffi tutkimuskäytössä: Mikko Virtaneva, Workspace Oy
Muotoilutoimisto Workspace Oy käyttää Zeffiä keskeisenä välineenä asiakastoimeksiannoissa. Zeffi auttaa avaamaan tutkittavana olevia ilmiöitä Workspacen loppuasiakkaille konkreettisella tavalla.
Avaa Workspace Oy:n video ohesta tai tästä >>
Katso Workspace Oy:n asiakastarina
