Selvitä todelliset juurisyyt numeraalisten mittareiden takana.
Täysin uusi tekoälyä hyödyntävä menetelmämme haastattelee asiakkaasi ja selvittää todelliset syyt miksi yritystänne suositellaan ja mitkä asiat vaikuttavat negatiivisesti asiakaskokemukseen. Lisäksi saat myös kirjalliset suositukset vaikuttavista toimenpiteistä.
Tekoälyhaastattelija sukeltaa pelkkää numeroa syvemmälle.
Mittaa tyytyväisyyttä indeksiluvuilla, esimerkiksi erittäin suositulla NPS:llä, ja uusi menetelmämme selvittää todellisen juurisyyn miksi sait juuri sen luvun vastaukseksi asiakkaalta.
Menetelmämme ymmärtää tavoitteenne ja liiketoimintanne taustatietojen perusteella ja osaa kysyä juuri oikeat kysymykset jotta saadut vastaukset antavat teille selkeän kuvan vahvuuksistanne sekä kehityskohdistanne.
Why Finder® - tekoälyanalyysi analysoi vastaukset puolestasi
Menetelmämme vahvuuksiin kuuluu käytännölliset, tekstimuotoiset ohjeet, jotka tekoäly luo saadun vastausdatan perusteella. Isoa kuvaa on hyvä seurata esimerkiksi NPS:än avulla, mutta tehokkaan kehittymisen edellytykset löytyvät toiminnallisista löydöksistä, jotka tulevat suoraan asiakkailtanne.
Mm. NPS:än luoja Fred Reichheld on vahvasti sitä mieltä että pelkän NPS indeksin seuraaminen ilman juurisyiden analysointia voi antaa väärän kuvan siitä, mikä todella tekee teidän asiakkaistanne suosittelijoita.